برنج ایرانی

برنج تقلبی و اصلی

با خواندن این متن دست کلاهبرداران بازار برنج را رو کنید

همانطور که می دانید برنج یکی از پر مصرف ترین و اصلی ترین مواد غذایی موجود است که به طور معمول روزانه حداقل یک بار در وعده های غذایی استفاده می شود و همانگونه که شما عزیزان مستحضرید با داغ شدن بازار برنج نامرغوب و تقلبی تهیه برنج با کیفیت و اصلی برای مصرف کنندگان مشکل شده است .

ما بعنوان مجموعه ای با سابقه در تولید برنج وظیفه خود می دانیم که شما را از این موضوع آگاه کنیم .حال با تهیه این مقاله به بررسی بین برنج های درجه یک و دیگر محصولات بی کیفیت موجود در بازار می پردازیم . عوامل موثر در انتخاب برنج با کیفیت موارد مشخصی می باشند از جمله طعم،بو و مغذی بودن محصول ،به گفته کارشناسان این امر برنج های غیر ایرانی به خاطر نوع ارائه آن ها به صورت نیم پخت (پاربویل) به نسبت برنج های داخلی کشیده تر می شوند باید در نظر داشته باشیم که تنها خاصیت متناقص کننده شان همین است در حالی که برنج مرغوب ضمن برخوردار بودن از این مشخصه دارای طعم و بوی عالی که از هنگام خرید یعنی قبل از طبخ تا بعد از پخت آن کاملا قابل رویت است .

یکی دیگر از مشخصه های برنج مرغوب این است که از دانه های یک رنگ و یکدستی برخوردار می باشد . به اینصورت که شما نتوانید به راحتی متوجه تفاوت در سایز دانه های برنج و رنگ آن شوید. مورد دیگر که از نشانه های بارز تشخیص برنج ایرانی درجه یک نصبت به برنج های تقلبی و بی کیفیت است ، استشمام عطر آن است بصورتیکه شما می توانید دانه های برنج را زیر دندان و زبانتان قرار دهید و به راحتی متوجه عطر دلپذیر آن شوید.همچنین شما می توانید برای مطمئن شدن از کیفیت محصول آن را در دستتان قرار دهید و نفستان را به آن بدمید اگر متوجه عطر مطبوع آن شدید این برنج می تواند محصول با کیفیتی باشد.

جهت خرید برنج ایرانی اصل روی لینک کلیک کنید .

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *